Stříkané izolace provádíme také v rámci pochozích systémů lávek pro cyklisty a chodce. V tomto případě je stříkaná izolace ještě opatřena adhezní vrstvou s posypem pískem. Celý povrch je sjednocen UV nátěrem. Výběr odstínu je dle požadavků investora. Nejčastěji RAL 7032 – šedá.
Mezi největší výhody stříkaných izolací je provádění izolace bez spojů a možnost zaizolování i složitých detailů.
Stěrkové přímo pojížděné a přímo pochozí systémy Tarco Qubik NT, NTF
Přímopojížděné a přímopochozí systémy Tarco Qubik NT, NTF provádíme již od roku 1994. Při realizaci se řídíme ČSN 73 6242 TKP 21 a TP 211. Tento systém na bázi epoxidu je vyráběn Gjerlev a/s v Dánsku a naše firma je jeho výhradním dovozcem a aplikátorem v ČR. Tato izolace je používána jak na silničních mostech v toušťce 8-10mm kde nahrazuje klasickou skladbu izolace asfaltových pásů a vozovkového souvrství, tak i na lávkách pro pěší a cyklisty v toušťce 4-5mm