Popis stavby:
DW [krajská silnice] č. 969 stanoví významnou mezinárodní spojku pro nákladní automobilovou dopravu v jižní části Polska mezi městy Nowy Targ a Nowy Sącz a také je jednou z hlavních příjezdových komunikací do historického města Zakopane a významné turistické destinace – polské části Tater.
Rozsah prací zahrnoval:
- Demolici stávajícího mostu o délce 108,30 m, šíři 11,25 m.
- Provedení velkoprůměrových pilot, základových patek, opěr, pilířů a železobetonových ližin,
- Namontování vícesměrných hrncových ložisek na podpěrách v ose A a F.
- Montáž ocelových nosníků VFT.
- Provedení filigranu a železobetonové desky.
- Provedení izolace mostovky za tepla – 1 926 m2 spolu s ochranou pod vozovkou tvrdolitým asfaltem – 1 332 m2.
- Provedení monolitických říms spolu s živičným povrchem modifikovaným polymery – 663 m2.
- Namontování odvodnění mostu – 332 bm a zařízení bezpečnosti provozu zábradelní svodidlo, mostní svodidlo a mostní zábradlí v dél. 178 m.
- Provedení obrusné vrstvy ze směsi SMA 6526,50 m2.
- Frézování povrchu na příjezdech do tl. 0,60 m – 5080 m2.
- Demolice spodní stavby 5 842 m2 a silničních násypů 28 940 m3.
- Provedení dešťové kanalizace v délce 1620 bm, silničního násypu zpevněného geosyntetikem 30 260 m3, zeminy stabilizované cementem – 4 720 m2, konstrukčních vrstev spolu s asfaltovými povrchy – 5 270 m2.
- Provedení kruhového objezdu spolu se dvěma autobusovými ostrůvky.
- Stavba chodníků 2 365,50 m2.
- Montáž značek organizace provozu spolu se zařízeními bezpečnosti – ocelové silniční svodidla 462 bm a segmentové oplocení 175 bm.
- Silniční práce provedení na KS 969 (KR4) – 529,0 bm spolu s ul. Karpacka (KR1) 57,70 bm.
- Oborové práce: Provedení osvětlení silnic – 1 512 bm, rekonstrukce kabelových vedení nízkého napětí 94 bm a telekomunikačních vedení 130 bm.
- Délka mostu: 166,50 m
- Šířka mostu: 11,25 m