Popis stavby:
Stavebním záměrem bylo odstranění havarijního stavu mostního objektu a zajištění bezpečnosti železničního provozu. Stavba byla zajímavá rychlostí a rozsahem prací provedených ve výluce železničního provozu, dále podchycením konstrukce mostu při vybourání nevyhovující klenby a také celkovým množstvím všech rekonstrukčních prací. Výsledkem je obnovený most, jehož technické parametry vyhovují traťové třídě D4, traťové rychlosti 90 km/h a mostnímu průjezdnímu průjezdu MPP 2,5 R.
Byly provedeny tyto práce:
- zmonolitnění kamenné části mostu injektáží s hloubkovým přespárováním lícních kvádrů
- nová železobetonová vana kolejového lože a celková rekonstrukce odvodnění mostu s hydroizolací nosné konstrukce
- přenesení zatížení do pevných neogenních jílů pomocí mikropilot
- původní porušená kamenná klenba ve 4. otvoru byla nahrazena novou železobetonovou